sâmbătă, 22 iulie 2017

Urăsc vara

Suntem deja la jumătatea verii....ce-mi veni să scriu abia acum...când au fost (şi aparent mai urmează) zile cu ploaie, unele răcoroase...totuşi, e mai blândă decât a fost în alţi ani. Încă n-au venit zile cu 39-40 grade. Trăim pe-o planetă norocoasă, într-o ţară cu toate cele 4 anotimpuri...aproape comunist împărţite între ele...ce-mi veni cu urăsc vara? Simplu....detest liniştea, acalmia din perioada verii, distanţa faţă de oamenii obişnuiţi, forţarea de a face ceva notabil: ce-ai făcut în vacanţă, unde-ai fost în concediu? Pe măsură ce mă apropii de vârsta falsului profet (Iisus al vostru....până şi oameni smart ca-Costel, cred în poveştile astea....C`MON people...get smart) observ că sunt leneşul de treabă din descrierea Facebook....care nu are stare, fiindcă dintr-o maşină rapidă de formula 1, sunt nevoit să circul cu trabantul-ţestoasă. Însă, imediat ce vine toamna...sau primăvara, sau iarna...devin plin de energie, hai să facem, să ieşim...let`s go crazy...fuck it...Nike - just do it. Aham. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar - motherfucking summer. URĂSC VARA. Nu sunt cuvinte goale. Nu (doar) fiindcă-mi ies aluniţe pe corp de la soare [ştii că momentan scriu fără să mă uit la tastatură?] ori pt că nu am corpul lucrat la sală ca ascultătorii de Despasito {fuck that shit}...ci pentru că vara toţi migrează. Aaaaa păi omul ăla simpatic, care-ţi place? N-o să-l mai vezi o vreme. Serialul ăla? Pauză. La cinema? Mizeriile cu supereroi şi dezamăgiri ca Dunkirk. Terase pline de oameni veseli care repetă AMEŢIŢI acelaşi ritual. Înainte era vineri-duminică...vara toţi îşi lasă economiile în bar, la terasă. Şi ce...o viaţă avem...s-o simţim. Right. Dacă ŞI DOAR DACĂ, dimineaţa când te trezeşti ai rămas cu CEVA. Altfel e ca şi cum ai mâncat...şi peste o oră iar ţi-e foame. Urăsc transpiraţia, urăsc aerul condiţionat....ştii ce e mai însemnat? Răcoarea unei zile din orice alt anotimp. Detest insectele care-s peste tot vara...gândaci prin bucătărie când mă trezesc dimineaţă....muiştii ăia de greieri care ajung cumva în cameră la tine şi dai mobilierul la o parte. Oraşele care devin fantome în timpul zilei....cauţi umbra ca pe-o oază în deşert. Vara e tot ce are viaţa mai fals. Concedii şi vacanţe pe care abia aştepţi să le instagramezi să moară Vasile de ciudă, tu`i Eforie Nord-ul mumei mă-sii să-i biip. Oameni pe care te bazezi în restul anului....mai scumpi la vedere ca Cenuşăreasa. Muzica....vai cât e de proastă muzica în perioada verii.

0 comentarii: