duminică, 26 septembrie 2010

Decat sa-i spui unei femei Te iubesc ! mai bine-i spui PIN-ul

Wa ss`up mooch ? Fa un efort si gandeste-te .
Am rupt 2 bucati de red-bull , am aruncat in farfurie un pui cu portocale si-am stat la o cafea iute , multumit c-am gasit Esquire la chiosc .
Citeam Adevarul , la ce naiba sa dai bani egoistilor aia saraci ? Cica 61% din romani regreta comunismul . Stii ce s-ar intampla daca guvernul le-ar da bani saracilor ? I-ar risipi prosteste , imediat , pe prima factura la intretinere iesita in cale . Da-i dracu , numai la ei se gandesc : Cum o sa-mi hranesc copiii , cu ce-o sa-mi platesc chiria ? Macar de si-ar trimite rasfatatii aia de copii la munca . Nuuu , ei ce fac ? Se lafaie in lux mancand pufuleti si band apa de la chiuveta inca de la 2 ani , pe alocatia statului . Merita fiecare ban pe care nu-l au . De ce nu ies in strada ? Mioritici patetici , molcomi ca ardelenii ce sunt . Angajati-va bai la o pista de atletism pentru melci , ca-comentatori . Vreti dar nu va luati .

Citeam Cosmopolitan (biblia mea) , alta paranteza( era pe-o masuta intr-o sala de asteptare ) mai exact un articol bunicel , despre cat de prosti sunt barbatii uneori [ cand nu citesc Esquire :) ] . Astia de varsta mea stiu la ce ma refer . In club ati vazut cate un grup de 4-5 tantalai laolalta ? De aia care stau seara in fata scarii si sparg Nut-Line , beau Burger si lasa mizeria acolo . De ce-ai iesi cu alti 3-4 tantalai ? Nu te gandesti : Ba , cum p**a lor vor astia sa-si gaseasca toti ceva de f***t ? O sa gasim un godzilla-vagin sau cum ? Nu mai bine mergi singur sau maxim cu inca unul ?
Pe aia 4-5 ii vezi mai tarziu intr-o pizzerie , frustrati , cu cate-o cola in fata : Ba boule , ti-am zis sa n-o impingi pe aia ! Si mai tarziu , il bat pe unu la intamplare pe strada , sa scape de frustrari : Poponarule ..ce omor iti dam . A doua zi , toti se trezesc cu febra musculara la mana dreapta .
Si pe asta il trec la motivele pt care n-am sa regret cand plec din tara .
Le mai lauda sau admira altcineva pe virginele care asteapta casatoria ? Foarte bine fetelor ! ... si mie imi place wiskey-ul vechi de 20-25 ani , inteleg teoria . Stii ca daca-i pui unui baiat un obstacol in fata , si-i spui ca sexul il asteapta dincolo de obstacolul ala , Justin Bieber , Jonas Brotherul ala o sa-l faca pe dracu-n 4 si-l va obtine ? Pai si atunci , n-ar fi bine ca fetele virgine sa spuna : Cine-l omoara pe Baselu , sau Cine scoate Romania din criza , sau cine gaseste leacul pentru cancer ... ma poate dezvirgina ! Sa vezi tu ce repede s-ar rezolva multe in Romania . Dar noi nu prea mai avem virgine nu?  Alea putine care-au ramas , stiti ce fac ? Se indragostesc de vampirii din Twilight si Vampire Diaries . Chiar ... cui i-o mai fi frica in ziua de azi de vampiri ? Nimanui . Decat poate ca se desparte de iubirea lui ...

0 comentarii: