sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Viţa de vie în The Stage













Unii copii pe care-i văd anual în rândurile Teatrului Bacovia (id fest) merg săptămânal în The Stage, la karaoke, dans şi concerte rock. Distracţia programată e mai puţin iute...e ca whiskey-ul cu red bull. Ştii ce-o să faci, pogo, Grolsch sau Ursus, zvârlitul părului - dacă te ţine podoaba capilară şi discuţii la masă cu gaşca de prieteni. Dacă aş fi plătit să găsesc defecte oricui, aş avea bani s-o întreţin pe Elena Udrea..dar pe ăştia şi pe cei din Dublin (am impresia că totuşi sunt aceiaşi) îi lăs în pace pentru că-s altfel decât cei din Kremlin, Privilege, City-Pub. Pe 13 august 2011 i-am văzut la sărbătorile Timişoareana...şi-ntre timp Viţa de vie n-a scos nimic nou. Oricum, o vineri rock e mai bună decât o vineri într-un club ascultând scursurile muzicii house, club, trance. Nu ştiu dacă şi mai bună decât J.Edgar (la care merg în seara asta) dar hey...m-am simţit bine...n-ai cum altfel când eşti în preajma unui membru al juriului Megastar, colaborator al Paraziţilor, sau al societăţii civice care jurizează idei şi proiecte viabile: Adrian Despot.
Am ajuns pe la 22:00, concertul a început pe la 12 şi-a ţinut vreo 90 minute, timp în care am ascultat 20 piese, am cântat la vreo 15 dintre ele, mi-am scăpat camera la pogo, am făcut o poză cu Adi şi câteva trupei & publicului, mi s-a părut că îl văd pe un băiat cu care am fost într-un parc de distracţii acvatic în Riccione - Italia, am ocupat masa unui anume Liviu (care n-a mai venit) şi-am stat la poveşti banale cu sărbătoritul zilei de astăzi: Cristi (coleg). Notă distinctă au făcut, prezenţa unor doamne trecute lejer de vârsta la care schimbi vreo 7 parteneri sexuali (adică 35 ani) şi a unui băiat în scaun cu rotile (am înţeles de la Cristi că e recidivist).
N-am simţit energia de la E.M.I.L, dar Despot şi băieţii lui s-au achitat de concert...adică nu m-am plictisit nici o secundă.



La cât de mult critic persoNULItăţile din muzica noastră: pleiada de dj anonimi, puya, raluk, connect`r, alex şi muţi mulţi alţii, mi se pare doar corect să ajung la concertele unor băieţi şi fete care-mi plac. (Giulia, Holograf, Alexandra Ungureanu, Iris, Direcţia 5, Paraziţii şi Mafia, Viţa de Vie şi puţini alţii).


0 comentarii: