luni, 24 ianuarie 2011

ctin ţine la tine

Dave Matthews band - You and me
   




Trebuie sa fiu cinstit : iubesc viata (asa cum o stim noi , ca sa parafrazez un film vazut recent) .
O salata de cruditati si gratar, scaldata .... ba nu , botezata in Lime , dar lunea asta e mai frumoasa . E si mai si cand adorm . Viata e mucho-complicado . Fumuri in cuie (tigari?) si wembley intr-un pahar curat (rezervat) .. Bloguri...hmm cu ce iti imbunatateste tie viata ca ma citesti sau pe-a mea ca scriu? Impart planeta cu multi nebuni . Una pleaca-n Bulgaria (intre acum si atunci , nu cred decat ca realitatea ramane la partierul mintii) , cealalta nu mai este suficienta pentru ce vreau . Pe deasupra mai vreau si-o gagalice  langa mine . Am 26 ani...totusi .Ce-mi doresc eu mie?
Eram un suporter...deci suport . Caut izbavirea pe unde pot . Inca-s perceput ca prea arogant . Dar renunt? Da ce ... Sisif si-a luat concediu medical ? Pai atunci ?
Mi-am facut spinarea pres de dragul unei rezolutii de inceput de an . In cele din urma ajung sa-i fac sa sufere pe cei la care tin . Cuvinte care erup natural din gatlej si gata : s-a stins bunavointa a luni de zile .
Pretentii de la care nu abdic . Esti sarantoc? ... ti-o spun pe Facebook . Ma deranjezi cu prea multe missed-call-uri? Ti-o spun in 175 caractere . O faci pe blonda mea preferata , pitipoanca? te sun sa te anunt ca, curtezi prostul gust . Atat tineretea cat si batranetea (cei ce-si cer pensiile militare in strada) nu sunt un merit . Deci , daca ai 22 ani si esti apetisanta in toate pozele...n-ai nici un merit . Adevarul e ca am ramas cu aceasi impresie dupa ce-am vazut suficiente in Kremlin, Zebra, Privilege : fetele ....90% din ele, danseaza miscandu-se ca membrele unui trib carora seful de luminis le-a dat de stire ca trebuie invocata ploaia .
Iar daca esti inteligenta E MERITUL TAU ...si doar al tau !!!
30 colegi a caror pasivitate e lucrata pana la ultimul detaliu (straini perfecti in vacanta) .
Am turnat peste mine basculante de nadejde si nervii nu-mi mai sunt franjurati : il alegi pe el? bine ...sentimente.ro, netlog, hi-5, facebook, spacebook (combinatie intre my space si facebook) ...devotata rau.
Ce poti face intr-o zi impreuna cu un om care arata exact ca tine?
Intr-o zi n-o sa mai fiu , n-o sa mai fii . Iti vei trai cel mai urat vis si degeaba ai sa deschizi ochii ...nimic n-o sa te aduca in trecut .
Ma bucur atat de rai si rele cat si de buni si bune . Nu entuziasmat dar bucuros. E posibil sa-ti traiesc moartea , mult dupa ce vei muri . S-o port in mine .
Si atunci, intr-o zi, picaturi din suflet (lacrimi) imi vor sara obrazul si-mi va amara inima .

Texas - Halo


Sau poate mi-o va indulci...cine stie ...
Dragi cunoscuti si straini ai acestui jurnal ...memoria e un arhivar capricios si multi se razvratesc in fata certitudinii pentru ca-i greu de acceptat .
E 24 ianuarie ... oamenii stiu in fiecare zi mai multe ca-n trecut . daca ne impacam hai s-o facem la o bere... daca nu, da-mi te rog sa-ti semnez certificatul de involutie


p.s : asta da frig ...O canadiancă din Yellowknife a vrut să demonstreze lumii întregi cât de frig este într-o zi normală de iarnă în oraşul ei, astfel încât s-a filmat în timp ce arunca apă fiartă în aer.
Din cauza temperaturii de minus 30 de grade Celsius, apa fierbinte se transformă instantaneu,

0 comentarii: