sâmbătă, 13 iunie 2009

ricordi


Acum un an am fost in concediu o luna in italia . De acolo m-am intors cu muuuuulte amintiri placute, doar ca o mica particica din ele le credeam pierdute . Asta pana astazi cand le-am descoperit scrise pe un dvd . Anexa , pun jurnalul de bord , nemodificat , dintr-o agenda de-a mea . puneti-va centura .
-ora 01.00 duminica 03.08 2008 . zi ca oricare alta . not...
ocolul plictiselii in 14 ore . tata m-a dus URA si la gara . 6.50... nu i-am lasat nimic bacsis . 65 lei biletul dar am mers cu acelasi tren ca si irina... intercity .
pe tren multa...nimic .
2 emisiuni de guerrilla ce m-au facut
singurul treaz din vagonul meu
de remarcat : 1) un chip dragut
(mai ales cand dormea)
2) batranii dezinhibati . ajung surprins in bucuresti (nu mai e gara
de sud?) . am vazut stadionul giulesti
. ajung in gara de nord... quick stop at mcdonalds din gara de nord...the usual Big Tasty... shaken not sturd . a fost cam naspa ... apoi sa caut transport spre aeroport cum zice mama?
NOT... eu sa fac poze sa-l vad pe nastase si pe baselu pe mircea badea . in fine , aveam de ales intre 500 000 dat la taxiu sau 1.30 la autobuz.va dati seama . urc si incep tac-pac poze-n stanga si-n dreapta din 205...autobuzul vorbitor (urmeaza statia nu stiu care , etc) vad casa presei libere (romania libera , click , adevarul si mai ales realitatea , catavencu si guerrilla) ajung la aeroport., intru in alta cladire (numai birouri) ala rade de mine si ma pune pe directia corecta . ajung(apropo bucurestiul chiar arata la fel de prost pe cat se spune si mai mult decat atat ) stau o ora la o coada gresita(dortmund) .apoi vad ca una care-mi datoreaza 20 lei pleaca in belgia . trec pe la check-point , ma bag in fata ( ca-s roman) astia nu imi dau voie cu 2 bagaje la cala (desi nu aveau 20 kg) . dau jos tot metalic , o tanti spune si camasa si un bou imi arunca energizantele la gunoi si borcanele mamei la fel . in fine , ma uit la tanti controloare cum verifica fetele...hmmm.
vin 2 autobuze , vine si avionul din anglia , ne imbarcam si incepe nebunia .nu stiam la ce sa ma astept ... poate la un carusel de 3 ore deasupra norilor . la decolare eram toti entuziasmati... cred si eu ... dupa o ora intarziere... se scamatoreste stewardesa la noi si tup-tusti la 10 km inaltime . ma rog a fost fain (vezi foto si video) dar si mai fain a fost cand tranzactia loc la geam-academia catavencu a avut loc . preturile pe de alta parte erau si mai ridicate decat noi . aterizez.............................................................................................................................................................
deci aterizez....bagajul , unde mi-e bagajul ? il gasesc ... o descreierata cred ca-l luase , si-a dat seama ca nu e al ei si mi l-a dat inapoi . asa..zic in sfarsit pamant . n-am timp sa ma dezmeticesc ca ma ia una care statea in sufragerie inaintea mea...la pupici . era alina aia care fumeaza la greu . ma duce la mc-donalds ( da iar, de 2 ori pe zi) asta in milano . dar de la bergamo (de unde aterizasem am mai facut vreo ora pana-n milano) . milano avea cladiri inalte .... si gata fuga cu tramvaiul , tren din bergamo in milano , iar tramvaie , autobuze , tonomate cu fise , negri , romani ce ascultau manele la casti , asiatice galagiose ce-si faceau poze cu nokia n90 , italieni reci ca ventilatoarele subterane de la metrou si multe multe lucruri noi si placute . asaaa. schimbare de plan . raman in RHO intr-un bloc cu un lift ce duce la etajul 3 . acum uitandu-ma inapoi cred ca a fost o zi a carui frumusete inca nu o pot constientiza dar va ramane de povestit . atat .
aici s-a terminat prima zi . spookie out

1 comentarii:

lwr spunea...

:d..despre pozele astea vorbeai..super..:d:P