luni, 15 iunie 2009

girls of summer


De cand s-a nascut taranul (de oras) vei vedea pe strada in fiecare zi cu soare fatuci , tanti , domnisoare fluierate , agasate , agatate de cocalarii astia cu tarus la brelogul cu chei . Uita-te bine la sunca aia din masina aflata in trafic . Vezi taranul da? Ii cunosti . Ii vezi zi de zi , claxonand , alo-alo , psssst . Am 4 surori si slava domnului (?) ca-s plecate in tari mai civilizate . Stiu sigur ca nu exista fata in Bacau sau Romania (for that matter) care sa nu fie deranjata de retarzii astia care nu-s in stare sa-si faca o laba sa treaca peste frustrari . Pe de o parte mi-e mila de voi , si nu o data am aruncat cu pietre dupa tiruri conduse de marlani , de maieurile ale atasate pe un brat cu tatuaje gen I LOVE MARICICA . Dar ca sa fiu obiectiv (desi mi-e cam greu ) ... daca o patesti zi de zi , de ce te mai imbraci ca in pozele astea?Adica ... ne vedeti pe noi cu pantaloni asa de scurti sa ne atarne testicolele pe afara ?
Acuma nu ma`ntelegeti gresit , mie imi plac , doar nu-s homo ... dar ma simt eu prost sa vad ce patiti pe strada , si nu conteaza ce-i masculul ( elev, profesor, inginer, popa, parlamentar , tantareanu , columbeanu, baiat de bani gata, politist , jandarm )  ma deranjeaza,  ma simt prost daca se intampla in preajma mea , pt ca simt o presiune sa fac ceva .. sa iau cumva atitudine . Atat . spookie out

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu te-ai intrebat daca nu cumva fetele se imbraca asa tocmai pentru ca vor sa fie "agasate", sa fie in centrul atentiei?

mo spunea...

girls of summer....de ce strici frumusete de nume de melodie cu pozele pitipoancelor :D