sâmbătă, 10 martie 2012

Românii au Talent S2, ep04

Da mă...e aiurea să-l văd a doua zi, de pe torrente şi să scriu despre el în timp ce-i în reluare pe Pro.
Încep prin fina observaţie: mă bucur că PRO-TV nu a renunţat să mai folosească Lux Aterna pe fundalul emisiunii, nici după ce Anders Breivik s-a lăudat că o asculta în timp ce împuşca tineri în Norvegia.
Am citit audienţele....nu doar că ep 4 a fost lider de audienţă (25.3 rating şi 50% sharing) ci a depăşit audienţele precedente. Asta în timp ce eu eram la John-Carter huh?
Montajul de aseară a început la Iaşi, cu un nene îmbrăcat fie în Hitler fie în Păcală, ex-mascota echipei naţionale, Petrică (ăla cu dă-i pe Gsp?) Ciobanu, venit să joace teatru în valoare de 3 de X.
Trompetele au talent (Bartoş NU)...adică Mariachi season band (un fel de Los Platanos) care-au luat din scurt 3 de Da şi-au plecat să cânte mai departe sub balconul Andrei.....ştiţi ce glumă de şantier urmează să fac, nu? Şi eu aş cânta sub balcoanele Andrei.
Claudia Tudorache, are suficienţi ani cât să faci la fel de mulţi în puşcărie de-ţi merg gândurile prea departe în timp ce se desfăşura pe scenă, mângâindu-se şi dansând gimnastic. Între timp, în culise bântuia Ţepeş libidinosul.
Pi mini mă cheamâ Miticâ...8 ani (Ionică Prisecariu) şi ştiu Amintirile din Copilărie...cum naiba să nu le ştie dacă e în propria copilărie...
Ciobanu (alt cioban?)Sebastian, 41 ani, acest cadavru reîncarnat al lui Dan Spătaru.....toate drumurile lui duc înspre cârciumă la felul în care s-a prezentat. Să fie şi mai ca la sanatoriu, l-au adus pe scenă şi pe Napoleon (cred că Vadim Tudor era extaziat în faţa televizorului).
2 doamne în pijamale, din şatră, aproape expulzate pe scălâmbăielile iniţiale, au reuşit să ne surprindă pe toţi, când au întors actul cu 180 grade, devenind soprane braziliene. Mesajul lor final primeşte un jos pălăria de la mine: la fel cum le-am judecat prea repede, aşa se grăbesc şi europenii să ne catalogheze pe noi românii - ţigani.






CRAIOVA
Grupul vocal Roşini din Râm. Vâlcea, a venit cu flori pt dna Măruţă şi cu un număr tembel, de zilele oraşului.
Marcel Pavel a fost falsat în draci de Alexandru Tocan, după care şi-a făcut încălzirea pe aerobic. Foarte bucuros l-am văzut pe Mihai Petre, când al 3-lea X a fost apăsat.
Talentul de povestitor a la Florin Persic, adus de Ion Bogdan Duţă, m-a făcut să mă-ntreb cum naiba a ajuns jalnicul ăsta la facultate. A recunoscut-o anticipat chiar el.
Majoretele Băileşti , drăguţe dar un pic cam începătoare, au trebuit să-mi împartă atenţia cu antrenoarea din culise care urla la ele.
Ionescu Radu (fratele lui Andrei - aparent ex-fotbalist la Steaua) la 16 ani, cu scăunelul şi chitara, plus o frizură pt care l-ar invidia atât Santana cât şi Pepe, a mânuit chitara aia ca la Conservator. Nu-i de mirare...tipul e semi-vedetă locală (inclusiv pe you-tube)


Aş plăti bilet să-l văd pe tipul ăsta? Eu nu...dar latino-olteanul a plecat spre săli mai pline, cu 3 de DA.
Ex-sportivul de performanţă Mihai Petraiche, robotul cu mişcări serioase, bruşte, s-a înveselit când a primit un DA la a 3-a.

Nai, fluier şi mulţi copii în grupul Jiana, m-au mulţumit...dar mai mult m-a bucurat playback-ul lui Bartoş la nai.
The Artist şi la Românii au talent: adică un grup simpatic de surdo-muţi (hipoacuzicii de la NO LIMIT), s-au desfăşurat bine pe câteva piese explicate mimic de coordonatoarea lor (vreun ONG ceva). Strict tehnic, dansul lor nu a fost senzaţional şi poate de asta, cred că o să supere multă lume în etapele următoare, când vor intra în competiţie cu alte talente. A da...şi Andra s-a identificat cu ei, fiindcă are o rudă cu aceleaşi probleme. Andi a plusat emoţional, spunând că el a câştigat mai mult decât marele premiu de 120.000 euro. Nu...şi eu am crezut că are salariul mai mare decât marele premiu, dar el a considerat momentul mai valoros.
CONSTANŢA
Cu o cămaşă de meltean, Ion Andrei a venit cu un număr super tare, cu magie, cu texte de muzică pe care-o scrie în 2 caiete (mare-i grădina ta Pro-tv): Banii şi iubirea mereu mă rănesc şi mă fac să sufăr, să mă chinuiesc. Nici Gregorio nu avea o impresia atât de bună şi atât de puţin simţ al penibilului.
Cătălin Afror...rapperul cu batic şi spasme, a speriat-o pe săraca Andra, când s-a făcut K.O. N-am să râd de el, pentru că-i posibil să aibă ceva psihic.
Nu ştiu pe unde era Liviu Vârciu când s-a băgat în seamă cu japca Nea Mărin şi dansul lui popular, peste dansul piciului Marian Bucovală (nefericit nume de familie).
Pe o masă, dra din fotografie, a făcut contorsionism (chestia aia la care măgarii se gândesc la sex, uitându-se) din toate încheieturile, pe muzică italiană (Pavarotti - Caruso)

 BUCUREŞTI
O coproducţie România-Austria de bucătărie. Minestrone (supă de legume) Band. Reţeta: se iau fasole, dovleci, o răzătoare şi-o varză, morcovi curăţaţi pe interior, vinete şi se presoară voce cât cuprinde. N-a ieşit un ghiveci....n-au făcut borş...şi-a ieşit ceva inedit, interesant...poate genial: o muzică sănătoasă.

Dată cu un ruj strălucitor, Cristina Strecopitov mi-a arătat încă o dată cât de uşor le este femeilor frumoase să treacă mai departe chiar şi cu un act slăbuţ. Petre şi Andra i-au dat ok (pt hormonii din Bartoş şi Smiley) Andi nu s-a arătat impresionat (Olivia Ster Liked that)
De când fac eu engleza, n-am tradus niciodata Trandafir de la Moldova - Rose of America. Nu-i nimic...există prostălăii pt asta: Faceţi cunoştinţă cu melteanul Marian Florea (28 ani). Staţi că nu-i tot...a simţit nevoia să se simtă special şi pe Florin Salam bilingv: Mă întreb mereu versus I ask always.

Inexplicabil....tăntălăi au fost şi Andra cu Andi...care i-au dat voie să mă mai enerveze încă o dată.
Bike-rul Alex Grădinaru, cu picioarele pe mâner şi pe deja-exhaustiva Maria lui Scooter, a întrat-a luat-a plecat.
Camuflatul de 41 ani care iese în evidenţă: Sorin Radu (a.k.a paraşutistul Dusu)doar cu o voce testiculară. Dacă-i dădeau direct un şut în fund, poate-i revenea vocea la normal.
17 secunde a reuşit să cânte adormită, ceva bisericesc ...un colind probabil, o doamnă pioasă.
Mi-e ruşine că cineva cu numele Andrei Constantin a avut tupeul să vină cu o mizerie inexplicabilă.
Românii au talent? Nu nu.... merge şi Turcii care vorbesc româna au talent. Ialcin Regep e dovada de 19 ani în sensul ăsta. Voce bună...dar piesele n-au prins cu Narcis Ianău...n-or să prindă nici cu el.


Înapoi în Iaşi: corul mixt venit din Vaslui, îmbrăcaţi în ospătari, de la clubul pensionarilor Gheorghe Cucu (sau penis...whatever) să cânte vânătoreşte. Bunicii au talent: nu zău-ce spui- hai hai....iubiţi-vă pe furiş. Bineînţeles că babele l-au luat în primire la pupăceli pe Bartoş, mai ceva ca pe moaştele de la Sfânta Paraschiva.
Grupul de zumbagii (dans coregrafic-aerobic) au dansat prea prost să fie mai mult decât exerciţii de aerobic matinal.
Lucian Creţu...am căutat în DEX online: scrie - FAAAAAAAAAAALS.
Machiaţii cu pretenţii de Cirque du Soleil, adică anonimii de la Famous, au băut gaz doar pt DA-ul Andrei....şi nimic mai mult.
Mihai Todirică...hai noroc! Stai mă băiatule cu degetele alea la loc. A da...şi eu şi Smiley, ne putem atinge nasul cu limba. Freaky like me a luat 3 de DA. Pentru a doua oară tăntălăul de Sebastian a dat-o pe Dan Spătaru....deci drumurile lor s-au reîntâlnit. Dacă poate cineva să-mi explice cum e posibil să fie respins cu 3 X-uri şi să revină-n altă zi, să ia 2 de DA....mergând mai departe, atunci n-o să mă mai întreb de ce Andra şi Andi, sunetişti şi cameramani, au urcat pe scenă să-l încurajeze pe ţăranul certat cu inteligenţa.


0 comentarii: