marți, 14 februarie 2012

This means war - Impresii


Cum mă uitam, în vizita pe care-o fac la fiecare 3-4 zile pe site-ul Cinema City, la filmele care or să intre săptămâna asta, văd 3 avanpremiere: The Vow (presupun că-i extrem de siropos) My week with Marilyn şi This Means War. La întâmplare am ales rom-com-ul regizat de McG (ăla care-a făcut şi Terminator 4) cu Tom Hardy (din Inception: We must`n be afraid to dream a little bigger darling), Chris Pine (Star Trek-ul lui J.J Abrams) şi Reese Witherspoon...plus (piperul filmului) Chelsea Handler (E!).
Trailerul mi-a lăsat impresia că o să fie mai de bărbaţi şi până la un punct a fost. Nu degeaba a fost lansat în mai multe ţări, de Sf Valentin. Premisa e simplă: o frumuşică (Lauren) sătulă de fericirea fostului prieten, dar şi îndemnată de BFF-ul ei (care-i face cont pe un site de întâlniri) vrea să vadă cu care agent C.I.A (F.D.R sau Tuck) vrea să rămână, după ce iese în paralel cu amândoi. Băieţii se pun de acord s-o lase pe ea să aleagă, abuzând de logistica Central Inteligence Agency pt a avea anumite avantaje pe care eu sau tu, nu le avem în debutul unei relaţii.
Normal că sună ieftin, fireşte că logica se îneacă la mal (nefiind îngheţat ca al nostru) şi că m-am întrebat dacă nu ieşeam mai câştigat dacă intram la Săptămâna cu Marilyn Monroe......dar m-a şi prins. În primul rând pt că jocul actorilor a fost simpatic şî plin de carisma şi personalitatea pe care o au cei 3, apoi pt că n-au lipsit scenele de acţiune. Contrele dintre F.D.R şi Tuck timorate de prietenia ce-i leagă, plus senzaţia de vinovăţie a fetelor din sală (toate ies la un moment-dat cu 2 sau 3 băieţi în acelaşi timp) fac din This means War, un film mai bun decât mă aşteptam să fie.
Apoi e comedia: cui nu-i place să râdă?...chiar şi de Ziua îndrăgostiţilor. La paintball (cu nişte copii speriaţi), când Tuck bravează fals pe cât este de fin cunoscător al picturii, când bff-ul lui Lauren e luată drept mama ei, sau un bărbat. De la început până la sfârşit, mi-a plăcut rolul lui Tom Hardy (îl aştept şi-n Dark Knight Rises) de agent C.I.A tatuat, dur...care-i extrem de dulce şi glumeţ când inima îşi cere drepturile.



0 comentarii: