luni, 26 decembrie 2011

Crăciunul meu

Secunda zi de crăciun: presupun, fără să am vreo certitudine, că a fost un crăciun bun. Fără planuri prea multe, cu surorile, prietena şi mult timp petrecut împreună, încadraţi într-un portret de familie aproape întregit. Dar până să vină crăciunul, mai vreau să punctez dom`le, barem 2 chestiuni ale zilelor trecute (alea în care ai energie). Pe 21 decembrie, am reunit pe 2 cd-uri, al 8-lea best of muzical. 40 piese alese extrem de minuţios, din 80 piese strânse de peste tot. La o cafea şi-o clătită, între un seminar şi-un parţial la master, cu lista pe masă, cu sprâncenele ridicate şi cu pixul eliminând brutal piese care au sălăşluit săptămâni bune în topurile voastre, am ales primele 20 piese ale lui 2011 astfel:

1) intro john butler trio (48 sec)
2) piesa anului Shakira feat Miguel Bose - Si tu no volves
3) Lil Wayne feat Joe Jonas - Just in love
4)Lady Antebellum - We own the night
5)Rihanna - Drunk on love
6)Andreea Corr - Blue bayou
7)Crush şi Alexandra Ungureanu - I need you more
8)Olivia Ong - Close to you
9)Dj Project şi Giulia - Mi-e dor de noi
10) Kelly Clarkson - Let me down
11)Lil Wayne feat Drake - She Will
12) LMFAO - Sexy and i know it
13) Maroon 5 feat Christina Aguilera - moves like Jagger
14) Snoop Dogg Wizz Khalifa and Bruno Mars - Young wild and free
15)Kelly Clarkson - The sun will rise
16)Tizziano Ferro - La differenza tra me a te
17)Rihanna-Roc me out
18)Poli Genova - Na inat
19)Imany - You will never know
20)Kelly Clarkson - Honestly
Vacanţă până pe 6 ianuarie, am luat după un ultim parţial la Prelucrarea datelor experimentale, adică o oră de calcule şi formule. Tot premergător Crăciunului au fost şi 2 ieşiri fructuoase: prima la avanpremiera Sherlock Holmes A game of shadows. Bun film, încărcat de acţiune, detalii a la Guy Ritchie, care continuă să desacralizeze (?) mitul unui fin detectiv, care se bazează strict pe abilităţile intelectuale. Poate n-a fost cel mai bun film văzut anul ăsta (şi-am văzut muuuulte filme, slavă banilor) dar e în top 10, pe lângă Rise of the planet of the apes, Misiune Imposibilă 4, Real Steel, Hugo, Midnight in Paris, The tree of life, Adjustment Bureau, Mother and Child, Fair Game. După ce şi-a pierdut avionul din Koln spre Bacău, sormea a plecat sâmbătă din Munchen la Târgu Mureş...şi-am fost cu ai mei, să o luăm din aeroport. Plecat pe la 12:00, ajuns pe la 17:--, după ce-am oprit prin chei şi la, Lacul Roşu, să facem câteva poze prin zăpadă, sub razele soarelui care încălzea bilingv, atât vorbitori de română cât şi bozgori.






După atâtea serpentine pline cât vezi cu brazi împodobiţi natural cu omăt, multă muzică bunicică, indicatoare ungureşti şi-o stare optimistă (în pofida anului că-i al doilea an consecutiv când ajunul mă găseşte pe drum) am luat-o pe cea mai mică soră a mea, am mâncat la un restaurant unguresc, am încălcat câteva reguli de circulaţie pentru ca într-un final, pe la un 23:15 să ajungem acasă istoviţi de la drum. Dimineaţă ne-am luat cadourile din mâna puştiului casei, am stat la câteva mese în familie şi tot aşa...nimicuri din astea importante în viaţa unei familii

0 comentarii: