joi, 16 septembrie 2010

Cronica Cronicii Carcotasilor (LIVE)

Cuplul meu preferat din divertismentul nostru : Huidu si Gainusa s-au intors aseara pe tv . Nu oricum (se aude ba Morar si Budugan ? - cica renunta la radio ...si se apuca de spectacol , nu stiu ce tampenii cu orchestra de radio ..i-am ascultat in dimineata asta : nimic schimbat ...aceleasi poante de Zu , farse regizate , piese tampite)
Ascultandu-le emisiunea dimineata am intuit ca pot s-o faca live si la tv (spontaneitatea lui Misu Gainusa e de neegalat in umor) . Aseara , pe la un 19:30 baietii stateau pe holul studiourilor unde filmeaza , la costum , gata de circ . Cu galeria Kiss Fm si Facebook in gradene , cu ziaristi paparazzo invitati de ...sa-i zicem onoare , Serban si Misu au fost intr-o forma spumoasa rau . Dadeau pe alte posturi , s-au bucurat la golul lui Traore (CFR CLUJ-Fc Basel) . Hai sa trec in revista un pic ce mi-a placut la simpaticii astia 2 .:
Fiind plecat si eu in vara , n-am fost la curent cu toti prostii , proastele si tampeniile din tembeliziune , asa ca la unele faze am ras zgomotos rau .
De exemplu , pirandele cu fustele lor colorate din curtea spitalului , aflate in camping ... faceau o ciorba de pui . W T F ? Unde naibii s-a mai auzit sa faci ciorba in curtea spitalului ?
    Pe la Realitatea (parca) un reporter avea probleme cu pronuntia cuvantului constitutionalitate ( las ca stiu si eu o groaza care nu pot pronunta isi insuseste sasiul) . Fiind in direct , au aratat-o pe viitoarea mamica (ce craciun fericit o sa aiba ) aflata intr-a 8-a luna , bebelusa coregrafa-sef - Oana .
Pe rockerul de la Magic Fm , Hrubaru , l-au trimis acasa la Vladescu (bine ca stiu unde stai Vladescule ...vin eu in Decembrie prin capitala) .
Pe la una din Antene ( a doua parca ...repeta dupa mine Funeriu : clasa intai ...clasa a doua) , ala de pe posterele din Bacau , Jean de la Craiova era chestionat daca ca evreu e circumscris ( retarda jurnalista...s-o fi emotionat in preajma unei asemenea personalitati) .
Badea a facut ce stie el mai bine ...Baga-ti-ai p**a in ma-ta (intr-o asa zisa pauza publicitara) . Vadim neobositul , neobrazatul l-a luat peste picior pe campionul la automobilism (pe bune ca e) si actual presedinte PSD , Victoras Ponta , cum c-ar avea fata de Titulescu lovita de camion si c-ar fi stramosul caprei (pe asta n-am inteles-o)
Dupa care , am vazut ca s-ar fi certat si cu soachita aia de Laszlo Tokes prin Parlamentul European (intr-o engleza Basist vorbita) ...si l-ar mai fi acuzat pe acelasi Basescu c-ar fi facut acupunctura chinezeasca in ficat ( de cand a spus ca Geoana o sa castige 100% alegerile ca asa vor masonii , eu nu-l mai cred pe asta) .
Au mai reluat faza de la conferinta de presa a lui Funeriu , cand asistenta a trebuit sa-i sopteasca papagalului absolut orice spunea ...plus mai recenta gafa din prima zi de scoala . Mi-o placut si noua reclama Hochland in care profa i-a luat sandwich-ul Pustiului , pt ca ii este foame .
De multe ori sunt pe acelasi fir de gandire ca si Carcotasii , si pe asta am gandit-o inainte s-o scrie Huidu sau Gainusa : Cum naiba e asta: Vantu - mogulul controlat la manute de justitie pentru favorizarea infractorului ....Adica nu l-au prins cu vreun act semnat la FNI (pt asta a avut-o pe fraiera de Vlas) da l-au prins cu ajutarea aluia condamnat definitiv in dosarul FNI adica Nicolae Popa)
Sketch-ul facut de ei a fost si mai amuzant : Zarescu (grasul ala de la Realitatea) - Dezbracatu , in fata DNA-ului . Huidu cu vocea lui Sylvester , in rolul lui Vantu , schiopatand . Voiculescu : Ciutacule , Badea , Gadea ...so pe el !
Tot la Antena 3 l-am vazut pe Felix prezentandu-ne solutiile lui referitoare la autostradele (in loc de autostrazi) . Ciutacu casca la Sinteza Zilei ..... Gadea scria pe tabla OLCIT (oltcit) si ne recomanda sa ne uitam la Mondenii sa-l vedem pe Bendeac .
Leonte la Pro-Tv : intr-un scurt foarte timp . Tot in familia de reporteri robotei , Raluca Arvat la stirile din sport , ne zicea ca Adriano a fost prezentat cu fast la Roma (care tot aseara a luat bataie 2-0 de la Bayern Munchen) ... Cernatuea....Cernaute....Certa...Ovidiu Cernauteanu se pronunta la Iulia Vantur .
Nitel mai tarziu , Roberta Anastase era-n masina cu bodyguardul ei cu pistolul scapat pe jos cu tot cu toc si curea .
Mai flutura Misu putin semnul cu REVIZE TEHNICA , ba pe altul pe care scria : DIRECT LIVE CHIAR ACUM .
Marinarul pe ape tulburi (la inundatii) sau tulburel , e indragostit de Romania ( o tara de mana a doua ) . Traienel a mai pocnit si-un avocat (normal ca Badea stia la reconstituire , mai bine , cum l-a pocnit) .
La Horror-Hour , lighioane : barbatul - femeie gravid , un travestit cu degete cat crenwurstul , Lis Tutankamon canta fetite dulci .
Chiar c-ar fi o idee buna ca Maruta sa-i aiba ca invitati pe Madalin Ionescu (hai nu va dati intelectuali , ca stiti cine e ) si pe Teo .
3D , Dan -Diaconescu-Direct , asa , Dan la DNA - presedinte , cu tricoul lui rosu la bulau ( sa ne fereasca cine trebuie de asta politician)
Huidu radea ca socatele (imitandu-l pe DD) , D-na Ildiko era ministru previziunii .
Au urmat cateva cuvinte de dulce :
la GSp se suge p**a
la realitatea : zi ce p**a mea vrei , baga-mi-as p**a
la Esca se baga tot p**a
la Kanal D un gabor cu masina a stropit-o din cap pana-n picioare pi o moldovianca dia noastra .
Acces Dinrect , cu Simona Gherghe : Madalin o confunda pe Gyorfy cu paula Seling . Iulia Nagy de la Realitatea pronunta vintage - vintaj . Saftoiu incurca nodul gardian , Gigi era indragostit de pomi (preferabil cu scorbura) ...asta pana a cumparat Urziceni de la dezmembrari si se bate singur (bine Semedo , respectul meu) .
Ha hurmat repatrierea podoabelor , havionul cu zburatoare , fiii ratacitori , hintorsi cu bani in cioc din Franta . Anelka veni pe Otopeni sa cumpere un cd cu manele . Pe Dezbracatu l-am vazut la carciuma (pana si betivii aia stiau ca Base a instrumentat dosarul lui Vantu ) .
Lui Bianca lu Capatos i-a dansat o curva in poala . Tot Capatos s-a certat cu Carmen Hara ( ca cica a facut Bianca 3 avorturi) ....Sper ca-n 2 ani sa se indeplineasca previziunea clarvazatoarei lui Maruta .
La finele emisiunii castigatorii de la Kiss cash (cu tot cu Oana Paraschiv) si-au luat cecurile alea de forma , iar Voltaj si-au readaptat porcaria aia de melodie , aia cu Mi-e dor-de .... dupa noul si vechiul slogan Prima - WE LOVE TO ENTERTAIN YOU .
Ma bucur ca am ce vedea miercurea pana incep meciurile , de acum incolo . Bine ati revenit baieti .

0 comentarii: