sâmbătă, 16 aprilie 2011

Nu-mi plac robotzii ...cine sunt si ce vor? sa-l suga pe Bender


Codin Sebastian Pop, Cordos Ramona, Banea Mihai - din partea mea si a altora asemanatori mie: Hai Sictir cu Robotzi vostri.

F.O.C.A (Fabricat Original Cu Aluminiu) un robot sarcastic şi blazat, dar şi un mecanic iscusit: "nu fi panicat! Cât ai zice "Hopa", dacă eşti stricat, te repară F.O.C.A". Se pare că simpatica cutie de aluminiu pe roţi speră la o formă de viaţă inteligentă cu care să poarte discuţii demne de puterea lui de procesare. De asemenea, îi place peştele.
Lui MO îi place să bea. Mult. Este agitat, ruginit şi vulgar, o adevărată "şaibă cu ochi", dar F.O.C.A îi este prieten adevărat, cu toate că "pute". De ce bea MO? De ciudă: "mie nu mi-e ciudă că sunt eu supărat. Mie mi-e ciudă că sunt alţii fericiţi!".
Cum sã mai zâmbeşti când toţi simplioţii slab alfabetizaţi de paişpe ani ţin minte replicile şi fac abuz de ele de parc-ar fi umorului mileniului într-însele, care te face interesant şi cu ouã de aur.
EPISODUL NOU RObotzi.S01.Ep12.Bomba
RObotzi.S01.Ep12.Bombahttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhCAHBr3sd27QCy9USJOwsI6V-_Sx7g6WQLXoOB4qZYNCe5W4v-oT98C1iQjE5B0Hc1Wk_HklahN1rFmoNFynSeAPPzWqCvlcv3WLdrO9Xqgm4tkxGxtk2T-cfcKlR8w4bXlnK4xtiD8dM/s1600/draft_lens2883732module18171392photo_1235793208Bender003.jpg


si mie mi-au placut primele 4 episoade, dar dupa astea 4 nu a urmat decat un sir de injuraturi care multmuste publicul lui Bendeac. Pacat de imaginatia care a dat startul.

Bre, e adevărat că MO şi F.O.C.A. duc lipsă severă de imaginaţie, mai cu seamă în ultimele epizotii… pardon, episodii.

dap, sindromul în puii mei.

Cea mai tristă fază: eram ieri cu pretena într-un magazin de haine pt. fimei. Şi aud “apasă-l..apaaasssă-l”. Zic “hai frate nu s-a săturat lumea de asta?” Când mă uit, un tip mai plinuţ la vreo 30j de ani, îi “povestea” despre roboţi unei pisde care zâmbea plastic şi mai scremea un “ha!” din când în când, tot timpul uitându-se după rufe, deloc la el. Evident, omu vroia s-o combine la o cârjală. Dar cu dume cu roboţi, în plm? Tristan

de ce orice şoarec născut din 92 în sus crede că are o replică bună de spus lumii? Aici vorbesc adulţii, fugi şi mai află despre viaţă, fecior. Cum ar fi, ce înseamnă o imitaţie, sau ce e un superlativ absolut, sau măcar să citeşti bine înainte să te scarpini la buricele degetelor de tastatură.

Desenul roboti, zic eu, este conceput cu scopul de a invata copii de liceu injuraturi si cuvinte noi, pentru ca, normal, nu mai au capacitatea de a gasi injuraturi pizdoase folosindu-se de cuvinte aleatorii. ex te bag in pizda matii cu picioarele in fata si cu capul in afara ca sa ma cac in gura ta din piz

Pentru mine aceste filmulete sunt din categoria :otv,taraf tv,cancan,libertatea (ziarul cu 400 de litere pe editie si restu poze sa inteleaga si talpa),bendeac,leana si costel si celebrul grup de ‘humor’ morar si buzdugan (scalvii lui felix).

 



Design42day from Onur Senturk on Vimeo.


110 Geri Donme Excerpts From Music Video from Onur Senturk on Vimeo.

 “MO-ce faci foca?
FOCA-da bine ma uite.
MO-ce-i de schimbat la mine?
FOCA-nimic.
MO-uita-te atent.
FOCA-foarte atent.
MO-cel mai atent.
FOCA-aaaam.nu.
MO-scaneaza, nu fi copil.
FOCA-nenorocitule…ce-I aia?
MO-m-am tatuat, conserva de floci imbecila legata la p***a ce esti cu mata
FOCA-si ce satana ii aia?
MO-ala. e cel mai tare tatuaj din lume.
FOCA-da mediocrule. da’ ce reprezinta?
MO-un buton.
FOCA-genial, sa-mi bag p**a.
MO-apasa-l.
FOCA-aa…nu
MO-apasa-l, apasa-l ( de inca cateva ori)
FOCA(dupa ce apasa butonul)-te caci pe tine cu stropi. ”

Intrebare: cum pot niste baieti care admira si promoveaza pe site-ul lor, pozele de mai sus, plus multe alte clipuri, reclame, documentare, tutoriale despre arta - fotografie - design, sa creeze o asemenea porcarie ieftina? Prima data cand am auzit de ei, pe facebook cred, m-am gandit la Mitos Micleusanu care-a mai facut ceva de genul cu Planeta Moldova. Apoi m-am gandit la baietii de la Pula-Fashion, la baietii de la Kamikaze si chiar la 2 liceeni din Cluj si atat. Inca nu stiu cine sunt, si sunt in ceata. Dupa clipuri par prosti facuti gramada, fara pic de umor...sau daca au impresia ca il au  sunt la nivelul Zu. Poate merg vazute pentru ca, pe modelul happy-Fish, sunt pe net si asta deja e cool. In Romania daca injuri...nu-mi pasa ca faci stand-up, canti rap, manele, sau pur si simplu te dai zmeu de fata cu altii si altele...cumva esti considerat Funny. Bine, am inteles, Mo si Foca se injura pe accent moldovenesc. Asa...si? Unde-i poanta? Mai cred ca sunt indragiti pentru ca-i umor facil, de 2 minute. Culmea prostiei ar fi sa spui ca nu-ti place Justin Bieber, da sa  razi ca prostul la Robotzi saptamanal. pariu ca gasesc sute de astia? Poante cu Iq ce nu depaseste temperatura camerei gasesc in multe locuri. Ce-or avea clujenii aia 3 de-s asa deosebiti? Au copiat modelul Bender din Futurama si-s funny? Va tine o comparatie de amuzament?


0 comentarii: